Isnin, 30 November 2009

Trip To Kudat

Akhirnya sampai juga saya ke Kudat, Daerah yang jauh terletak di Utara negeri Sabah. Dapat pi pun sebab ada kursus Biasiswa. tapi sekurang-kurangnya dapat juga la meninjau kembali daerah yang telah lama saya tinggalkan...(macam la pernah duduk lama di kudat, setakat seminggu je...)

ketika ini saya berada di Hotel Ria Kudat, Selepas sahaja solat subuh hehehheh buka laptop dan teringat pula mau mencoretkan sedikit kenangan semasa perjalanan saya ke kudat semalam. Perjalanan yang agak jauh juga la...sebab saya terpaksa melalui beberapa daerah..Dari Ranau ke kudat mengambil masa lebih kurang 5 jam perjalanan dengan menaiki kenderaan.

Alhamdulillah la tidak perlu naik kapal....takut juga sebab kejadian kapal karam di lautan masih lagi baru berlaku....nasib baiklah kursus saya di bandar kudat sahaja. kursus ini bermula 30/11/2009 dan akan berakhir 02/12/2009. Dari Ranau saya bertolak pada pukul 9 pagi dengan menaiki teksi menuju ke Kota Kinabalu. malas mau bawa kereta sebab jalan tak berapa biasa jadi adalah lebih baik naik teksi jer....kira-kira 11 pagi saya sampai di KK, lepas tu saya rehat dulu sambil pi window shopping...tp ndak shopping la...pukul 1 ke Kota Marudu sebab dah janji dengan kawan mau pi kudat sama-sama. alhamdulillah pukul 5 petang kami sampai di kudat....