Selasa, 7 Julai 2009

2 minggu selepas cuti sekolah...

Nampaknya 2 minggu telah berlalu selepas cuti sekolah berakhir. Penggal ke-2 ini lebih terarah kepada akdemik. bebanan tugas juga bertambah, ingatkan bila tahun ini dah tak jadi pentaksir sekolah maka saya terlepas la.....tp....tiba2 pula surat dari JPN saya dilantik menjadi pentaksir kerja kursus sejarah daerah...waduh!!!! nampaknya bertambah lagi koleksi tugasku.....

alhamdulillah selepas balik dari kursus direct admin dan kursus data saya telah membuat 60% tugas2 tersebut dan data saya telah updatekan baru sahaja tadi....alhamdulillah....ari ini sekolah saya telah dikunjungi oleh pelajar2 dari UITM Shah Alam. Mereka telah membuat sedikit penerangan mengenai HIV anjuran kelab PROSTAR. Sedikit persembahan Flash untuk tontonan pelajar. Lebih kurang 11.30 pagi majlis tersebut telah selesai.....

Minggu ini juga banyak mesyuarat diadakan....pos mortem percubaan SPM dan PMR juga telah dibuat dan mesyuarat HEM juga telah dibuat. Diharapkan dengan apa yang telah dibincangkan semasa mesyuarat ini akan di ambil tindakan agar apa yang telah dicadangkan dapat dijalankan demi untuk kebaikan sekolah dan juga murid-murid khasnya.

0 Comments:

© free template 3 columns