Jumaat, 15 Mei 2009

SeLaMaT HaRi GuRu




Saya nak ucapkan SELAMAT HARI GURU buat semua x-Guru saya yang telah mengajar saya selama ini. Terima Kasih atas Ilmu yang diberikan, buat semua guru yang pernah mendidik saya dari Prasekolah hinggalah ke Menara Gading...terima kasih saya ucapkan..jasa kalian tidak akan ku lupakan....saya akan teruskan menyambung warisan sebagai insan bergelar Pendidik.
------------------------------------------------------------------------------------------------

Semalam semasa saya pi taklimat pendaftaran PTK di PPD Ranau, saya ada terima call dari ABX Terkejut juga tiada angin tiada ribut, tiba-tiba kena call..sedangkan tiada pun kawan yang bagi tahu mahu hantar barang atau saya memesan apa-apa.... lepas saja kursus tu habis, saya pi ke ABX Ranau untuk mengambil barang tersebut. Bila sampai di rumah saya pun buka la...skali buku pula yang dikirimkan dari Sahabat...Syukran jazilan.....

Tajuk buku :
Setengah Berisi, Setengah Kosong

Best Wishes on Teacher Day n Always
" God Understood pur thuist for knowledge our need to be led by someone wiser
someone who could see potential n bring out the best in others"
.....so God made a teacher...


Selamat Hari Guru ini juga saya tujukan buat rakan2 guru seperjuangan My Lovely teacher Ust. Ishak Othman, Ust Azril, Ust Rezany, Ust Madris, Ust Ismail, Ust Rukimin, Ust Ahadin, Cikgu Suhairul, Cikgu Hisyam Yong, Ust Kamarol, Cikgu Joy, Cikgu Zahrul, Cikgu Mizan, Cikgu Zul Azreen, Cikgu Misha, Cikgu Lin, Cikgu lela, Cikgu Amirah, Cikgu Hidaya, Cikgu farisia and all teachers in Malaysia..( kalau mau tulis semua 100 helai pun tak cukup)...heheheh

" selamat mendidik anak bangsa kita moga kita sentiasa tabah dan bermotivasi dalam mendidik anak murid"

0 Comments:

© free template 3 columns